Dažniausiai užduodami klausimai

Registracija nėra būtina. Apsipirkinėti Lulomet.lt elektroninėje parduotuvėje galite be registracijos.

Apsilankius mūsų Lulomet.lt elektroninėje parduotuvėje šalia krepšelio matysite paskyros „piktogramą (angl. Icon)“ paspauskite ant jos ir Jums atsidarys registracijos, bei prisijungimo puslapis. Nurodykite savo el. pašto adresą, slaptažodį ir paspauskite registruotis.
Registracijos puslapis

Mūsų elektroninėje parduotuvėje veikia ne tik nuolaidos kuponai su kodu, bet ir automatiškai pritaikoma nuolaida pasiekus tam tikrą užsakymo sumą. Automatinei nuolaidai gauti jokių papildomų kuponų kodų suvedinėti nereikia. Sistema automatiškai jį pritaikys, kai Jūsų krepšelio dydis pasieks tam tikrą sumą.
Daugiau informacijos

Perkantiems mūsų elektroninėje parduotuvėje visi atsiskaitymai už prekes priimami tik elektroniniu būdu, naudojantis Opay atsiskaitymų sistema, per kurią pavedimas į mūsų sąskaitą įskaitomas per kelias minutes.
Bankai per kuriuos galite atsiskaityti: „Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, „Citadele“, „Šiaulių bankas“, „Medicinos bankas“

Jūsų užsakytos prekės išsiunčiamos per 4-5 darbo dienas gavus apmokėjimą. Jeigu užsakytos prekės nėra sandėlyje ar dėl kažkokių kitų priežasčių mums nepavyksta išsiųsti Jūsų prekių apie tai nedelsiant pranešame pirkėjui.
Lulomet neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus, kai tai įvyksta dėl prekių pristatymo paslaugos tiekėjo kaltės.

Jeigu pasirinkote prekių pristatymą į paštomatą arba per kurjerį, savo siuntos būseną galite sekti iš karto po to, kada užsakymo statusas bus pakeistas į „Įvykdytas“. Pasikeitus užsakymo statusui gausite pranešimą el. laišku su siuntos ID numeriu. Statusas pakeičiamas, kai Jūsų užsakytos prekės yra perduodamos siuntų tarnybai.
DPD siuntos sekimas, LP Express siuntos sekimas, Omniva siuntos sekimas, Venipak siuntos sekimas

Jeigu pasirinkote atsiimti prekes Kaune. Per 4-5 darbo dienas mes su Jumis susisieksime telefonu ir informuosime apie galimą siuntos atsiėmimą.
Atsiimant prekes klientas atvyksta į pardavėjo nurodytą vietą.

Norėdami pakeisti adresą, skubiai susisiekite su mumis telefonu +370 632 47443 bei nurodykite savo užsakymo numerį, kuriame norite pakeisti adresą.
Jeigu Jūsų užsakymas yra išsiųstas, adresą galite pakeisti informuodami DPD, LP Express, Omniva ar Venipak kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną arba paskambindami į klientų aptarnavimo skyrių.
DPD – +370 521 06777
LP Express – 1842
Omniva – 870055077
Venipak – +370 700 55221

Keičiant pristatymo adresą, siuntos pristatymas gali būti atidėtas kitai darbo dienai.

Atsiėmimas Kaune – Nemokamai

DPD pristatymo paslaugos:
Paštomatas (iki 30kg prekių svoris, vienu užsakymu) – Kaina nuo 3.28€ (Priklausomai nuo prekių svorio, bei dėžės dydžio į kurią bus dedamos prekės).

LP Express pristatymo paslaugos:
Paštomatas (iki 30kg prekių svoris, vienu užsakymu) – Kaina nuo 3.28€ (Priklausomai nuo prekių svorio, bei dėžės dydžio į kurią bus dedamos prekės).

Omniva pristatymo paslaugos:
Paštomatas (iki 30kg prekių svoris, vienu užsakymu) – Kaina nuo 2.27€ (Priklausomai nuo prekių svorio, bei dėžės dydžio į kurią bus dedamos prekės).

Venipak pristatymo paslaugos:
Paštomatas (iki 30kg prekių svoris, vienu užsakymu) – Kaina nuo 1.95€ (Priklausomai nuo prekių svorio, bei dėžės dydžio į kurią bus dedamos prekės).
Kurjeriu – Kaina nuo 6.35€ (Priklausomai nuo prekių svorio, bei dėžės dydžio į kurią bus dedamos prekės).

Užsakytų prekių elektroninėje parduotuvėje pristatymo atidėjimo galimybės nėra.

Nepažeistas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Įsitikinkite, kad prekė:
* nenaudota ir nesugadinta;
* prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos ir su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
* supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
* su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;
* grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
* prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
* kitais atvejais, kada pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Prekės keitimo ir grąžinimo atvejais, nesant prekių defektams, visas siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas. Grąžinama suma yra be siuntimo mokesčio, t.y. grąžinama tik prekės vertė.

Norint grąžinti prekę/es, prašome susisiekti su mumis [email protected] ir pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją:
* užsakymo numeris;
* apmokėjimo kvitas;
* prekės pristatymo data;
* sąskaita pinigų grąžinimui;
* grąžinimo priežastis.

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir prekių pristatymą pardavėjui (išskyrus atvejus, kada gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jeigu buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jeigu pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

Gavę Jūsų pranešimą susisieksime su Jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kada prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Pinigai už prekę/es grąžinami pervedant į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekę/es, per 14 dienų po to, kai pardavėjas gavo grąžinamą prekę.

Prekių keitimo galimybės nėra. Netinkančias prekes galite grąžinti, o norimo svorio ir kt. prekes įsigyti iš naujo mūsų elektroninėje parduotuvėje.

Jeigu neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis telefonu +370 632 47443 arba el. paštu [email protected]