Prekių grąžinimo sąlygos

Nepažeistas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Įsitikinkite, kad prekė:
* nenaudota ir nesugadinta;
* prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos ir su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
* supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
* su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;
* grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
* prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
* kitais atvejais, kada pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Prekės keitimo ir grąžinimo atvejais, nesant prekių defektams, visas siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas. Grąžinama suma yra be siuntimo mokesčio, t.y. grąžinama tik prekės vertė.

Norint grąžinti prekę/es, prašome susisiekti su mumis [email protected] ir pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją:
* užsakymo numeris;
* apmokėjimo kvitas;
* prekės pristatymo data;
* sąskaita pinigų grąžinimui;
* grąžinimo priežastis.

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir prekių pristatymą pardavėjui (išskyrus atvejus, kada gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jeigu pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

Gavę Jūsų pranešimą susisieksime su Jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kada prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Jeigu neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis telefonu +370 632 47443 arba el. paštu [email protected]